Pages

Wednesday, February 2, 2011

Perjalanan seterusnya..

Salam sejahtera semua, hmm.. tengahari ni x bnyak benda yg aku nk kongsi sebenarnya. berita terbaru yg aku terima, sorang kwn aku yg amek medic kt mesir call umi dia, ckp dia slmt n akan dipindahkan ke jeddah. Maklumla, keadaan sekarang kan makin meruncing, aku runsing jugak.. dlm berita harian online yg aku baca, 11ribu rakyat malaysia kt sana dan 7ribu daripadanya adalah pelajar. diorang semua akan di bawa balik ke malaysia melalui jalan laut dan udara, 3 pesawat tldm dh berangkat ke sana kol12 tghr td.. harap2 xde kejadian yg xdiingini berlaku, aku doakan semuanya selamat dan berjalan lancar.

Esok da stat cuti raya cina, so hari ni da ramai student da blah awal. tinggal la aku dan beberapa kerat je lg makhluk yg x balik cuti kali ni. hi8 . kelas lecture law td pun xde wat pape just remark paper yg first test hr tu.. lepas ni plak kelas BEL, miss da cakap awal2 nk tgok movie je sbb ramai xde.. kenapa aku x balik? hmm.. susah nk jwb soalan ni.. ramai jugak yg tanya.. 1st aku pk cuti ni just 4 hari je, xbest sgt la, lagi pun sebulan lg da cuti sem kan..2nd, aku ingat nk study la.. kalau dok rumah, aku konfem 300% aku xkan study punya.. lgpun aku ni bukan jenis study bergroup.. suka menyendiri time study.. hi99..

okeylah, aku nk zohor dulu, then bersiap gi kelas seterusnya.. selamat maju jaya semua, doa kan aku.. pen off~

No comments:

Post a Comment