Pages

Wednesday, March 16, 2011

Cuti Sem Bermula!

Hai, leganya dh hbs final exam ni.. Paper last, Library Information kol 2.15-4.15 pm td agak susah ye.. hi8 ppuuhh!! harap2 full mark la dua essay aku tu.. tu je la harapan yg ada untuk cover paper ni..

Malam yg penuh bahagia ni aku akan berangkat pulang ke klate, negeri tok nenek terchenta. Sesampai je subuh esok, dh kena bersiap2 untuk mjlis bertandang plak.. he9 eh, betul ke? xtaw la what others call that.. xsure..

Umi kata bnyak musibah dh berlaku, cikdin accident, cikle masuk wad [operate], pgntin pun jd penunggu kt hospital.. hmm.. xpe la, aku doakan yg terbaik untuk semua dan harap2 semua ni ada hikmah..

Nk buat ape cuti ni ye? Lepak ngan kwn2? kelas BI? Duk rumah je? entah la, hidup aku ni terumbang ambing sikit, xde perancangan langsung ha8 mana2 tmpat aku boleh g, aku g la.. malas nk pk panjang..

baru je hbs layan Lu Pikir La Sendiri The Movie.. menyentuh perasaan jugak cite tu ek? ha8 ok la, aku malas nk tulis panjang2, dh nk subuh ni, aku xtido lg.. brg pom xpack lg, mlm ni da naik bas.. mira nga asyraf plak kate nk kuar SP, xtaw jd x.. kalau xjd, slmat duit aku.. ha8 lastly, selamat bercuti!!

No comments:

Post a Comment