Pages

Monday, March 14, 2011

Suami kawen lain !!

Heysh!! aku pantang bebenor la dengar cite2 xbest cmni.. aku baru je lepas tengok video rakaman seorang isteri yg serang suami dia kt hospital bersama pompuan lain.. Xde maruah betol! lelaki tu uban dah penuh kt kepala, xsedar diri lagi.. ni la org panggil, makin tua makin miang! hishh... mintak jauh benda ni jadi kt keluarga dan rakan2 terdekat aku..

Dorang ni xmalu ke kt masyarakat? keluarga? anak2? xpk ke semua tu? pk la perasaan anak2 yg sedang membesar ni.. buatnye dorang trauma ke, tekanan perasaan ke, xrasa bersalah? yg pompuan gatal pun satu.. dah pupus sgt ke lelaki atas muka bumi ni sampai nak goda suami orang?

Mengikut kefahaman aku dari video yang aku tengok tu, lelaki tu masih lg xbercerai dgn isteri dia.. dia masuk hospital sebab gout, then malam tu xbg isteri dia 'tunggu' kt hospital.. rupa2nya nk berdua2an ngan pompuan lain.. Bila dh ramai taw, tahu pulak malu! time buat tu xpernah nk fikir..

Ni la yang menyebabkan ramai xnak kawen,, takut suami menduakan.. ramai jugak lelaki bg alasan nk poligami sbb nk ikut sunnah nabi.. tapi yg pelik nya, kenapa sunnah yang ni je yang dia nk ikut? Sunnah lain??
Dorang ni bukan nak ikut sunnah sebenarnya, tapi ikut nafsu!

Ni aku uploadkan videonya (loghat kelate).. aku ambik video ni kt fB kawan aku yg share drpada Youtube.. fresh lg katanya..

No comments:

Post a Comment