Pages

Saturday, March 12, 2011

kEnangAn di Air Terjun Titi Hayun, Yan Kedah..






Semester kedua yang bakal berlalu ni meninggalkan sejuta kenangan dan memori indah dalam hidup aku.. Kelas aku ada buat rehlah sikit 2 hari 1 malam kt Air Terjun Titi Hayun baru-baru ni..
Selain untuk merapatkan ikatan antara kami, rehlah ni juga bertujuan meriliskan tension sebelum kami melangkah ke 'alam' final exam.. hu8

Berbalik pada cerita asal, air terjun ni best sangat.. Air dia sejuk dan segar, tempat mandi pun selamat untuk seisi keluarga.. Kami menyewa chalet sebab malam tu ada BBQ sket.. Wahh! memang syok la.. Sambil BBQ plak, kami main game sikit (kotak beracun, truth or dare, n macam2 lg) dengan diiringi muzik.. hi9

Pagi-pagi lagi aku dh cari port seswai untuk mandi.. ha9 bukan apa, takut x sempat mencapai kepuasan maksima untuk berendam.. lagi pun, mmg dah lama sgt aku x mandi air terjun ni.. Tengahari lepas budak2 laki balik smbhyang jumaat, kami kena check out & balik ke UiTM terchenta..

Pengalaman yg xdpt dilupakan jugak,aku yang drive kereta sewa balik U.. ha9 imagine la, dah la aku ni kureng sikit keta manual, jalan pulak sikit punya 'baik'(mcm cameron highlands gituuuu..).. penumpang aku semua muka dh pucat, nasib baik semua ok dan selamat smpai.. Aku berterima kasih pada Nik sebab sepanjang perjalanan tu, dia follow je kereta aku dr belakang.. ha8 mcm taw2 je..

Ni la beberapa keping gmbar yg sempat kami rakam masa kt sana.. ada lagi, tapi maybe aku uploadkan nanti la.. hi8 okey la, aku rasa sampai kat sini je la untuk kali ni.. pen off~

No comments:

Post a Comment